Jawatan Kosong Kerajaan di Jabatan Perhutanan Negeri Perak - 30 Mei 2014

Jawatan kosong kerajaan terkini di Jabatan Perhutanan Negeri Perak Mei 2014. Pemohon-pemohon adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia rakyat DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan yang berkelayakan sahaja layak memohon kekosongan jawatan kosong di Jabatan Perhutanan Negeri Perak sebagai:

1. Penolong Pemelihara Hutan G27

Jabatan Perhutanan Negeri Perak


Cara-cara memohon :

  • Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan JPN 1/2014 yang boleh didapati secara PERCUMA di Kaunter Jabatan Perhutanan Negeri Perak (Bahagian Pentadbiran) atau dimuat turun pada link muat turun borang permohonan dibawah.
  • Permohonan juga dikehendaki mengemukakan ‘resume’ beserta dengan salinan sijil-sijil persekolahan, kad pengenalan, sijil kelahiran, gambar terkini berukuran pasport serta lain-lain dokumen sokongan yang berkaitan (salinan sijil perlu disahkan).
  • Permohonan dari pegawai sedang berkhidmat dengan Kerajaan / Pihak Berkuasa Tempatan / Badan Berkanun hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing.

Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah ditulis nama jawatan di bahagian atas sebelah kiri sampul surat dan dikirim atau datang sendiri ke alamat berikut :-

Pengarah
Jabatan Perhutanan Negeri perak
Persiaran meru utama
Bandar meru raya
30020 ipoh
(u.p: Bahagian Pengurusan Sumber Manusia)

Tarikh tutup permohonan ialah pada 30 MEI 2014

Muat turun iklan jawatan dan syarat kelayakan disini

Muat turun borang permohonan disini