Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Sepang (MPS) - 31 Mac 2014

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandara Sepang (MPS) Mac 2014. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Sepang (MPS) sebagai:

1. Pegawai Tadbir N41
2. Penolong Pegawai Perancang Bandar & Desa JA29
3. Penolong Pegawai Senibina JA29
4. Penolong Jurutera (Mekanikal) JA29
5. Penolong Arkitek Landskap JA29
6. Penolong Pegawai Penilaian W27
7. Penolong Pegawai Tadbir N27
8. Pembantu Penilaian W17
9. Pembantu Tadbir (P/O) N17


Majlis Perbandaran Sepang (MPS)

Perhatian Kepada Pemohon:

a) Permohonan hendaklah dibuat di dalam Borang Permohonan Jawatan yang boleh didapati di Bahagian Sumber Manusia Majlis Perbandaran Sepang atau menggunakan borang yang boleh dimuat
turun pada link muat turun borang permohonan dibawah.

b) Semua borang permohonan hendaklah diisi dengan lengkap disertakan salinan kad pengenalan, sijil lahir, sijil-sijil persekolahan, kelulusan akademik (termasuk Ijazah Diploma – jika berkenaan), transkrip keputusan peperiksaan semua semester berserta dengan sekeping gambar berukuran passport.

c) Pegawai-pegawai kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am 21 Bab `A’ 1973 dan menyertakan bersama-sama Kenyataan Perkhidmatan yang kemas kini dan Laporan Prestasi.

d) Permohonan yang lewat diterima dan tidak mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan tidak akan dipertimbangkan dan calon-calon yang berkelayakan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

e) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

f) Alamat permohonan:

Yang Dipertua,
Majlis Perbandaran Sepang,
Persiaran Semarak Api, Cyber 1
63200 Cyberjaya
Selangor Darul Ehsan.

Tarikh Tutup: 31 Mac 2014

Muat turun borang permohonan disini (pdf)

Muat turun iklan jawatan dan syarat kelayakan disini (pdf)